AitO-keskuksen rakennukset.

AitO päärakennus

AitO-keskuksen päärakennuksessa on majoitustilaa jopa 200 hengelle. Majoitusta voi varata esimerkiksi leiri-, koulutus-, kokous- ja juhla-asiakkaiden käyttöön.

Päärakennuksen majoitustiloissa on erikokoisia huoneita viidessä eri osastossa. Pienimmät huoneet ovat yhdelle hengelle, suurimpiin huoneisiin mahtuu kuusi henkeä. Pääosin huoneissa on kerrossänkymajoitus, mutta joissakin huoneissa on myös runkopatjasänkyjä.

Tiloihin majoittuvat voivat tuoda mukanaan omat liinavaatteet, mutta liinavaatteita on myös mahdollista vuokrata.

Ota rohkeasti yhteyttä, ja kysy palveluistamme!

Katso myös valmiit kokous- ja juhlapakettimme.

Hinnasto:

Majoitus- ja ateriapalvelut myydään täysihoitopaketteina. Ruokailut järjestetään pääasiassa AitOn päärakennuksen ruokasalissa, mutta tilauksesta myös muissa tiloissa.
  • Täysihoito alkaen 91 € / henkilö
    • Sisältää kokoontumistilan, majoituksen 2-6 hengen huoneessa sekä ateriat: aamupala, lounas, päiväkahvi, päivällinen ja iltapala.
  • Liinavaatteet 20 € / varattu aika
  • Yhden hengen huoneen lisä 19 € / yö

Majoitus 1:

• 25 huonetta
  • 92 majoituspaikkaa
  • 1–2 runkopatjasänkyä/huone, lisäksi kerros- ja laivasänkyjä
  • huoneet: 2 hengen huoneet (1 kpl), 3 hengen huoneet (13 kpl), 4 hengen huoneet (7 kpl), 5 hengen huoneet (1 kpl), 6 hengen huoneet (3 kpl)
  • huoneissa on oma WC ja suihku (saavutettavia)
  • huoneet ovat saavutettavia (matalat kynnykset)

Majoitus 2:

• 8 huonetta
  • 34 majoituspaikkaa
  • pääosin kerrossänkymajoitus,  myös runkopatja- ja laivasänkyjä
  • huoneet: 4 hengen huoneet (6 kpl), 5 hengen huoneet (2 kpl)

Majoitus 3:

• 10 huonetta
  • 38 majoituspaikkaa
  • pääosin kerrossänkymajoitus,  myös runkopatja- ja laivasänkyjä
  • huoneet: 2 hengen huoneet (2 kpl), 4 hengen huoneet (7 kpl), 6 hengen huoneet (1 kpl)

Majoitus 4:

• 8 huonetta
  • 22 majoituspaikkaa
  • pääosin runkopatjasänkyjä, myös kerrossänkyjä
  • huoneet: 1 hengen huoneet (2 kpl), 2 hengen huoneet (4 kpl), 6 hengen huoneet (2 kpl)

Majoitus 5:

• 6 huonetta
  • 25 majoituspaikkaa
  • pääosin kerrossänkymajoitus,  myös runkopatja- ja laivasänkyjä
  • huoneet: 3 hengen huoneet (1 kpl), 4 hengen huoneet (4 kpl), 6 hengen huoneet (1 kpl)

Muu majoitus:

Virkkula

Pättinniemen mökit

Katso AitO-keskuksen muista tiloista lisätietoja Tilat-osiosta.

AitO-keskus on entinen Suomen Diabetesliiton kurssikeskus, joka siirtyi Tampereen seurakuntien omistukseen vuonna 2018. Rakennuksen vanhin osa on valmistunut vuonna 1980, mutta rakennusta on vuosien varrella laajennettu. Tampereen seurakuntayhtymä on remontoinut ja uudistanut keskusta vuosina 2019–22.

Ilmakuva AitO-keskuksesta paljastaa, kuinka suuri keskuksen päärakennus on. Alueella oleva huvila, Virkkula, on puiden kätkössä. Etualalla näkyy Virkkulan rantasauna ja laituri.
Ilmakuva AitO-keskuksesta
Kurkistus AitO-keskuksen päärakennuksen huoneeseen paljastaa, että huoneessa on kerrossänky sekä tavallinen sänky. Huone on siistissä kunnossa, valoisa ja väreiltään vaalea tai valkoinen. Vaikutelma on minimalistinen, mutta mukava.
Kolmen hengen huone AitO-keskuksessa
AitO-keskuksen ruokasali
Vesi väreilee AitO-keskuksen selvästi hyvin hoidetussa sisäuima-altaassa.
AitO-keskuksen uima-allas