Tietosuojaa

Tässä tarkempaa tietoa siitä miksi tietoja kerätään ja miten niitä käsitellään.

Ilmoittautumislomakkeisiin on nyt tullut linkki seurakuntien tietosuojaselosteeseen, josta siis löytyy seurakunnan virallinen tietosuojaseloste

Pääpointit on kuitenkin siinä että

Ilmoittautumisen yhteydessä kerätään tietoja, joita tarvitaan

·         Osallistujan tunnistamiseksi (nimi)

·         Osallistujan laskuttamiseksi (osoite)

·         Osallistujan tiedottamiseksi (email ja puhelin (vara),

·        Osallistujan allergiatiedot keittiötä varten jotta osataan tarjoilla sopivaa pöperöö)

·         Vanhemman kuuluminen kirkkoon (jotta ostaan laskuttaa oikea summa)

·         Osallistujan Ikä (jottei paikalle livistä ylä/alaikäisiä)

Lisäksi leirille tullessaan lapsella tulee olla henkilötietolomake mukanaan jossa on  ainakin Vanhemman allekirjoitus. näitä tietoja tarvitaan jotta :

·         lapsella olisi turvallista olla leirillä

·         osataan valvoa uintia

·         tiedetään jos lapsella on sairauksia tai tiedostettavia käyttäymisongelmia.

·         Löydetään nopeasti tarvittaessa vanhemman yhteystiedot

·         Voidaan todistaa lapsen olleen leirillä jos joudutaan vakuutusyhtiön kanssa tekemisiin

·         Jotta vanhemmat antavat luvan laittaa leiristä ja lapsesta otettuja kuvia seurakunnan omiin verkkomedioihin (mm. epot.fi,  facebook, instagram jne.)

Näitä tietoja käsittelevät ainoastaan tapahtuman johtajat, poikkeuksena allergiatiedot jotka toimitetaan keittiölle, osoitetiedot jotka toimitetaan taloustoimistoon.
Lisäksi, jos tarvetta, myös muut ohjaajat saavat nähdä tietoja tapahtuman aikana.

Tiedot hävitetään 1-2 kuukauden kuluttua tapahtumasta,  henkilötietolomakkeet hävitetään tietoturvan edellyttämällä tavalla.

Sähköpostiosoitetta saatetaan tulla käyttämään seuraavan tapahtuman mainostuksessa, mutta pyynnöstä osoite myös poistetaan.

kaikesta tähän liittyvään pyydän ottamaan yhteyttä tapahtuman järjestäjiin