Liitutaululle piiretty satunnaisia kuvia. Teksti: 14.05.2024 Opettajien yms. virkistysilta @aito-toimintakeskus. Sinisellä liidulla ihmishahmo kytkettynä paristoon- latautumassa

Virkistysilta opettajille 14.5.

Alkuinfo

Tampereen eteläisen seurakunnan nuorisotyö järjestää opettajille tekemistä toukokuussa!

Mitä

Tervetuloa viettämään ainutlaatuista virkistysiltaa opettajille! Ilta on suunnattu koulujen opetushenkilökunnan väelle eli avustajista opettajiin, kaikki tervetulleita.
Virkistysillasta löytyy tarjontaa jokaiselle - Lähde mukaan ja lataa akkuja!

Tapahtuma on osallistujille ilmainen.

Paikalle kuljetaan omin kyydein.

Ohjelmassa:

Aloitamme illan tutustumalla leirikeskukseemme Aitoon ja syömällä päivällistä.
Illan aikana voit valita osallistutko mihin alla olevista kolmesta vaihtoehdosta. Valintasi kysytään ilmoittautumislomakkeessa.

Gospel lattarit™

Pääset porukalla liikkumaan rennossa ilmapiirissä tanssien kristillisen latinalaismusiikin tahdissa. Kanava ei vaadi aikaisempaa kokemusta minkään tyyppisestä tanssimisesta ja sopii kaiken kuntoisille. Päälle kannattaa laittaa vaatteet, joissa on mukava liikkua.

Mochimadness

Japanilainen ruokakulttuuri odottaa, kun tehdään yhdessä helppoa, suosittua ja koukuttavan hyvää herkkua, mochia. Mochi on riisipohjainen jälkiruoka, josta löytyy lukematon määrä makuvariaatioita ja jopa jäätelöversioita. Sopii gluteenittomille.
Henkilömäärä tähän rajoitettu tilan vuoksi.
(17.4. Paikkoja jäljellä 1)

Hupivisa

Rentoa menoa holittoman holtittoman "pubivisan" merkeissä. Voi kokeilla onneaan soolona tai max. viiden hengen joukkueissa. Kenen "kansankynttilä loistaa kirkkaimpana" tässä tietovisassa?

Illan kruunaa mahdollisuus saunoa  ja rentouttava iltahartaus.

Milloin ja Missä

14.5. @ AitO Toimintakeskus Kirjoniementie 15
klo: 16.30 alkaen ( - n.20.00 )

Ilmoittautuminen

Paikkoja rajoitettu määrä.

Ilmoittautumisaika 8.– 28.4.2024
Ilmoittautumislinkki

Yhteydenotot

Lisätietoja voi myös kysellä oman koulun koulukummilta.
Tampereen eteläisen seurakunnan koulukummit kouluittain.