Kuvassa on hedelmäsalaattia kulhossa, jossa on kauha pystyssä sekä lautasella kolmioleipiä.
Ilmoittautumiset kaikkiin kevään  2024 kokkikerhoihin
alkaen 8.1.2024 klo 9.00

Kaikki kerhot alkaa tammikuussa viikolla 3.

Kokkikerhot keväällä 2024

Kokkikerhoihin tulee ilmoittautua, sillä niissä on paikkoja vain rajallinen määrä.Vain yksi kerho/lapsi, jotta kaikille halukkaille riittää kerhopaikkoja.Kokkikerhojen ensisijainen tarkoitus on olla kerho jossa lapset viihtyvät. Siellä keskitytään tekemään arkisia perusruokia ja samalla opetellaan ruuanlaittoa. Elintarvikkeet ovat pääsääntöisesti edullisia perusraaka-aineita joki joskus voidaan myös herkutella kalliimmillakin ruuilla.  Kokkikerhon maksu on materiaalimaksu, joka ei edes kata kaikkia kuluja. Tarkoitus ei ole tehdä kenestäkään huippukokkia.  Kerhoaika  kestää n 2 tuntia alkaen ruokien esille ottamisesta päättyen siihen että paikat ovat siivottu ja astia pesty.  Ruoka pääsääntöisesti  syödään paikanpäällä, mutta jos sitä joskus jää yli, sitä voidaan viedä myös kotiin.
Jos tulee tilanne että kerho joudutaan peruuttamaan, siitä pyritään informoimaan mahdollisimman pian  tekstiviestillä ja/tai sähköpostilla.

Kokkikerhossa teemme kaikki ruuat laktoosittomina, mutta emme valitettavasti pysty välttämättä ottamaan huomioon muita allergioita!"

Kokkikerhoissa tehdään ruokia ja erilaisia herkkuja kerholaisten toiveiden mukaan.
Kerhojen alettua lähetämme sähköpostiin maksulinkin, jolla materiaalimaksu voidaan maksaa.

Ilmoittautumiset kaikkiin kevään 2024 kokkikerhoihin
alkaen 8.1.2024 klo 9.00

Nekalan Kokkikerho

Parittomien viikkojen maanantaina klo 17–19, Nekalan seurakuntatalo

Tule mukaan kokkailemaan! Teemme yhdessä erilaisia herkkuja arkeen ja juhlaan! Kerho on suunnattu 2.–6. - luokkalaisille.

Muista ilmoittautua kerhoon!

Multisillan Kokkikerho

Tiistaisin klo 17.30–19.30 , Multituvalla.

Teemme yhdessä erilaisia herkkuja arkeen ja juhlaan! Kerho on suunnattu 2.–6. luokkalaisille.

Kauden hinta (sisältää materiaalit) on 35 e (45 e ei kirkon jäsen)

Muista ilmoittautua kerhoon! Mukaan mahtuu  vain 6!

Vuoreksen Kokkikerho

Keskiviikkoisin Klo 17.00  , Vuoreksen seurakuntakodilla.

Muista ilmoittautua kerhoon!