Kuvassa on lasten kädet kasassa, taustalla eri värejä.

Vuoreksen alueen kerhoja:

Askartelukerho

Maanantaisin klo 17-19.00, Vuoreksen seurakuntatalolla. Kerho on suunnattu 1.-6.-luokkalaisille.

Tule askartelemaan erilaisia juttuja yhdessä kavereiden kanssa. Tässä kerhossa tutuksi tulevat niin sakset, erilaiset paperit, kuin muut materiaalit.

Vuoreksen Parkki

Syksyllä 2024 alkava Nuorisopalveluiden toiminta voi vaikuttaa Parkin aikatauluun.
Muutokset päivitetään tänne.

Tiistaisin Vuoreksen koululla, aulan lavan nuortentilassa, klo 13.30-16.00

Parkki-kerhot on lapsille suunnattuja avoimia iltapäiväkerhoja, jossa lapset voivat oleskella, tehdä läksyjä, pelailla, askarrella, ja leikkiä turvallisessa ympäristössä. Parkki on ilmainen, eikä sinne tarvitse ilmoittautua.

Vuoreskerho

Eskarilaisille ja 1.-2. luokkalaisille
Torstaisin klo 13-16
Vuoreksen seurakuntakodilla
Kerho jatkuu keväällä to 12.1. alkaen
Kerhossa voit mm. tehdä läksyjä, leikkiä, askarrella turvallisten aikuisten seurassa.
Tarjolla pieni välipala. Ei ilmoittautumista.
Kerhon ohjaajina Minna ja Arja p. 040 8048 236

Vuoreksen kokkikerho

Keskiviikkoisin klo 17.30–19.30, Vuoreksen seurakuntakodilla

Teemme yhdessä erilaisia herkkuja arkeen ja juhlaan! Kerho on suunnattu 2.–6. luokkalaisille. Kauden hinta (sisältää materiaalit) on 35 e (45 e ei kirkon jäsen)

Aarrekamut

Alakoululaisille perjantaisin klo 13-15
Vuoreksen seurakuntakodilla
Kerho alkaa pe 13.1.
Tule tekemään oman näköistä kerhoa.
Kerhossa leikitään ja taiteillaan, ideoidaan ja innostutaan sekä välissä syödään vähän välipalaa.
Ilmoittaudu sähköpostilla sari.kivimaki@evl.fi
Kerhossa on vielä tilaa.

Bänditoiminta Vuoreksessa

Bänditoimintaa 5.-6.-luokkalaisille Vuoreksen koululla tiistaisin 14-15.00.
Mukaan voi tulla ilman aikaisempaa soittokokemusta, mutta olemassa olevasta soittotaidosta on hyötyä.
Bändissä musisoidaan yhdessä. Kokeillaan eri soittimia, opetellaan kivoja biisejä ja soitetaan erilaisilla kokoonpanoilla.
Paikkoja rajoitetusti.