israelilainen_tanssi

Israelilaiset tanssit

Israelilaiset kansantanssit Levonmäen seurakuntatalolla osoitteessa Hikivuorenkatu 63 maanantaisin klo 18.  Kokoontumisissa opetellaan perusaskeleita ja helppoja tansseja eli et tarvitse aiempaa tanssikokemusta. Tervetuloa mukaan!

Ryhmässä tanssitaan israelilaisia tansseja, sekä perinteisiä kansantansseja että uudempia tansseja, jotka ovat yleensä myös piiritansseja. Monet israelilaiset tanssit pohjautuvat Vanhan testamentin teksteihin. Ilta alkaa aina helpoilla alkeistansseilla, illan edetessä tanssit vähitellen vaikeutuvat.

Mukaan kannattaa ottaa juomapullo sekä sisäliikuntaan sopivat kengät tai tossut. Huom: seurakuntatalon pihalla pysäköintiin tarvitaan päivämäärällä varustettu erillinen lupalappu, jonka saa ohjaajalta.

Kysy lisää tai ilmoittaudu mukaan: isrtanssi.tre(at)gmail.com