Pöydän ääressä vastakkain istuvista henkilöistä näkyvät kädet joissa on valkoiset kahvikupit.

Solut

Solut ovat viikolla kokoontuvia pienryhmiä, joissa etsitään yhteyttä Jumalaan ja lähimmäisiin. Niissä jutellaan, nauretaan, ylistetään Jumalaa, rukoillaan ja kasvetaan yhdessä Jumalan tuntemisessa. Pienryhmä muistuttaa parhaimmillaan perhettä - siellä jokainen hyväksytään ja jokaista rakastetaan. Tosin myös kivut alkavat nousta esiin kun ryhmä on kokoontunut pitkään samalla kokoonpanolla, mutta se on tie syvempään yhteyteen. Soluissa on myös mahdollista harjoitella armolahjojen käyttämistä. Solujen vetäjät ovat vapaaehtoisia seurakuntalaisia.

Liity soluun, jos kaipaat yhteyttä Jumalaan ja toisiin Tiellä kulkijoihin. Solut kokoontuvat kodeissa ja seurakuntataloilla viikon tai kahden viikon välein. Ilmaise kiinnostuksesi lähettämällä viesti solusihteerille alla olevalla lomakkeella, niin hän kertoo sinulle tarkemmat tiedot.

Avoimet ryhmät

- Joka toinen maanantai (pariton viikko) klo 13-15 raamattupiiri Linnainmaan seurakuntakeskuksessa alkaen 9.9.2024
- Maanantaisin kesäsolu Messukylän kirkossa klo 18 kesä- ja heinäkuun ajan
- Joka toinen keskiviikko (parillinen viikko) klo 16-18 solu Messukylässä alkaen 4.9.2024
- Joka toinen keskiviikko (parillinen viikko) klo 18-20 solu Linnainmaalla alkaen 7.8.2024
- Keskiviikkoisin klo 18-20 raamattupiiri kodeissa Linnainmaalla läpi kesän
- Joka toinen torstai klo 18-20 solu Santalahdessa läpi kesän

- Joka toinen torstai (pariton viikko) klo 18-20 solu Kaukajärvellä alkaen 29.8.
- Perhesolun ajankohta tarkentuu syksyllä. Lapset ovat mukana toiessa tilassa ja joku aikuisista on vuorollaan lasten kanssa.

Lomakkeella voit kysyä lisätietoja Messukylän Kohtaamispaikan avoimista ryhmistä.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.