Elokuussa

Elokuussa alkavat taas lauluhetket hoivakodeilla.
Valmennus 26.-27.8. ja 1.9. uusille hoivamusikanteille. Tervetuloa joukolla mukaan!

Soivaa hoivaa -messu 1.9. klo 11 Pispalan kirkossa

• Selkokielisessä messun toimittavat  pastori Jukka Sariola sekä kanttorit Tarja Laitinen ja Sanna Ketola. Musisoimassa on ryhmä hoivamusikantteja. Kolehti hoivamusiikkitoiminnalle.
  • messu striimataan ja se on myös kuultavissa Radio Pookissa

Työntekijät

• Tarja Laitinen toimii Soivaa hoivaa -toiminnan  parissa tällä hetkellä. Laulu ja soitto soivat niin Pispalan kirkolla kuin hoivakodeillakin. Tarjan tavoittaa numerosta 050-3306942 tai sähköpostitse tarja.laitinen@evl.fi.
  • kanttori Sanna Ketola  on tullut  mukaan aktiivitoimintaan ja hänet voi usein tavata hoivakodeilla lauluhetkissä musisoimassa. Hänet tavoittaa numerosta 0453596545

Iloisiin tapaamisiin !

Kokoontumisista

Hoivakodeilla huolehditaan edelleen hyvin hygieniasta, mutta maskeista on onneksi voitu luopua . Käsidesiä on hyvä käyttää vierailulle mennessä ja poistuessa.

Parhaiten löydät lisätietoja ajankohtaisista asioista TAPAHTUMAKALENTERISTA

Ilmoittelemme ajankohtaisista asioista nettisivujemme lisäksi Soivaa hoivaa -Facebooksivulla ja Instagramtilillämme, tervetuloa seuraamaan:

Ohjeita vierailuille

• Tulethan tapaamisiin VAIN TERVEENÄ.
  • Pestään kädet ja/tai käytetään käsidesiä tapaamisiin tultaessa ja niistä lähdettäessä.
  • Käytetään mahdollisuuksien ja talojen ohjeistusten mukaan maskia.

Turvallisia ja mukavia hetkiä musiikin vahvistamana kaikille!