Olo- ja saunaillat Nekalassa

Joka kuukauden kolmantena lauantaina syksyn ja talven läpi kevääseen 2025 asti.

Syksy 2024: 21.9., 19.10., 16.11. ja 21.12.

Puhuja/ohjelmavieraat:
19.10.: Pastori Suvi Viander
16.11.: Kappalainen Ismo Kunnas
21.12.: Pastori Kirsi Kniivilä

Iltojen aikana tapaat muita yksinasuvia, jotka sinun tavoin kaipaavat juttuseuraa myös viikonloppuisin. Nämä illanvietot on tarkoitettu vain aikuisille, ei lapsia mukaan.

Voimme laittaa ruokaa ja juomaa yhdessä Ruokapankin meille lahjoittamista raaka-aineista ja tarvikkeista.
Välillä vieraanamme tai illan vetäjänä on seurakunnan työntekijöistä pappi, pastori tai kappalainen.

Kokoontumiset lauantaisin klo 17-21 Nekalan seurakuntatalon alakerrassa nuorisotyön tiloissa, Kuoppamäentie 23, sisäänkäynti Kuismantien puolelta keittiön ovesta.

• Voit myös pelata biljardia, liitokiekkoa, pingistä ja muita pelejä.
  • Saunomismahdollisuus, oma pyyhe ja pesuaineet mukaan. Talon puolesta on kertakäyttöpeflettejä.
  • Keskustorilta paikalle pääset bussilla numero 10, pysäkki (3081/3082) on talon edessä.
  • Mukana vapaaehtoiset ohjaajat.

Tervetuloa mukaan!

Tulevia tapahtumia
KohtauspaikkaKohtauspaikka

Nekalan olo- ja saunailta aikuisille yksinasuville sinkuille la 21.9.2024 klo 17-21Nekalan seurakuntatalo