rallitie joka on tehty kakkukoristeista, karkkia, kermavaahtoa, strösseliä. Maaliviiva. Yläreunassa viirejä. Teksti: Kakkuralli

Kakkuralli

Hillöttämän makee perhetapahtuma

Syksyllä järjestetään taas useita kakkuralli-tapahtumia  eripuolella seurakuntaa. Kakkuralli on perheille suunnattu tapahtuma, jossa perheet muodostavat joukkueen ja kilpailevat leikkimielisissä kilpailuissa palkinnoista, joista lopuksi valmistetaan oma palkintokakku. Pohjakilpailuissa voittaja saa isoimman kakkupohjan, täytekilpailussa enemmän täytettä jne.. Kaikki kuitenkin saavat palkintoja ja niistä lopuksi perhe yhdessä valmistaa oman kakun. Lopuksi kakut syödään!

Kilpailut ovat rentoja mutta hauskoja ja niihin osallistuu kaikki perheenjäsenet. Tapahtuman tavoitteena on olla hetki yhdessä, pitää hauskaa ja syödä kakkua. Tapahtuma ei maksa mitään.

Tapahtumaan tulee ilmoittautua, sillä kaikissa paikoissa ei ole paljoa tilaa sekä osaamme hankkia tarpeeksi aineita.

2024 KAKKURALLIT

klo 18-20

Nuorisotila Kupoli, Hervanta

Peltolammin seurakuntatalo