Olen Hannele Heino, kahden lapsen äiti ja 4+1 lapsen mummi, yrittäjä, toimitusjohtaja, nyt eläkkeellä. Asun Leinolassa.

Voin iloisin mielin kertoa olevani reilusti kristitty. Saamani kristillinen kotikasvatus on elämäni perusta ja se on määrittänyt myös arvomaailmani.  Kolmilapsisen yrittäjäperheen keskimmäisenä lapsena opin myös neuvottelijan ja sovittelijan roolin.

Oman yrittäjäelämäni aloitin 27 v sitten. Nyt totuttelen eläke-elämään tyttäreni ottaessa vastuun yrityksemme hoidosta. Vapaaehtoinen maanpuolustustyö Tampereen Seudun Reserviläisnaiset ry:ssä, Rotary-toiminta Tampere-Hervannan Rotary-klubissa sekä osallistuminen Suurella Sydämellä- vapaaehtoistoimintaan ovat minulle iloa tuottavia harrastuksia.

Kun minua pyydettiin ehdokkaaksi, niin asiaa oli pohdittava ihan tosissaan. Mietinnän tuloksena tässä muutamia asioita, joissa uskon, että minulla on annettavaa:

• henkilöstö- ja taloushallinnon osaaminen yrityselämäni sekä koulutuspohjani TTM kautta
  • arvomaailmani, reilusti kristitty
  • halua ja intoa kehittää seurakuntaelämää eri ikäryhmät huomioon ottaen
  • diakoniatyö: diakonia on kristilliseen rakkauteen perustuvaa palvelua, avun antamista niille, joiden hätä on suurin ja   joita ei muulla tavoin auteta.
  • kymmenien vuosien kokemus yhdistys- ja vapaaehtoistoiminnasta
  • aikaa, koska en ole enää palkkatyössä

Minulle on tärkeää, että otamme lähimmäisemme ja heidän elämätilanteensa huomioon siten, että heillä on aina paikka seurakunnassa, missä voi tuntea kuuluvansa joukkoon ja missä voi iloita yhdessäolosta, lähimmäisen rakkaudesta ja osallistua niihin toimintoihin, mitkä parhaiten sopivat omaan, sen hetkiseen elämään.

Rakkauden teoilla ja yhteistyöllä teemme elämästä parempaa meille kaikille!