Tulevat tapahtumat

Rukous- ja ylistystanssipäivä

Ajankohta la 6.4.2024 klo 10.30-17
Paikka Aitolahden kirkon seurakuntasali, Aitolahden kirkko Jenseninkatu 4, 33610 Tampere

Rukoilla voi myös tanssien! Tule ja kokeile.. .

Raamatussa uskoa eletään ja ilmaistaan kokonaisvaltaisesti kehollisesti. Päivässä etsitään ja kokeillaan, millaista liikettä, tanssia, rukousta ja ylistystä syntyy yhteydessä Jumalaan ja toisiimme. Ja mitä Jumala puhuu meille liikkeen kautta.

Päivä on tarkoitettu kaikille aiheesta kiinnostuneille. Aiempaa kokemusta ei tarvita. Ohjaajana Kristanssin kouluttaja, tanssija, psykologi Titta Hassila.  Varusteeksi joustavat vaatteet, tossut ja jumppapatja (jos sinulla on). Pakkaa mukaan omat eväät! Tarjolla on teetä ja kahvia. Ilmoittaudu 4.4. mennessä sari.siukola@evl.fi. tai 040 8048157.  Päivän hinta on 25€. Varaathan tasaraha. Mahdollisuus maksaa myös Mobile Paylla.

Yhteyshenkilö: Yrjölä, Kaisa
Hinta: 25,00 €