Tuomasilta - "Tuomasmessu eilen, tänään ja huomenna"

Ajankohta ti 8.10.2024 klo 18-20
Paikka Aleksanterin kirkon krypta, Aleksanterin kirkko Pyynikin kirkkopuisto, 33200 Tampere

Missä olit 1.4.1990, kun ensimmäistä Tampereen Tuomasmessua vietettiin? Olitko niiden 1250 kirkkoon tulijan joukossa? Jos olit paikalla, tule kertomaan kokemuksistasi! Jos et ollut, tule silti.Tuomasmessumme täyttää ensi keväänä 35v. Paljon on vettä virrannut Tammerkoskessa, satoja elämänmakuisia messuja on vietetty, ja suuri joukko vapaaehtoisia on vuosien varrella ollut rakentamassa tuomasmessuja.
Missä vaiheessa sinä tulit ja mikä sai sinut tulemaan messuun ensimmäistä kertaa? Mikä saa sinut tulemaan aina uudestaan ja uudestaan?
Entä tulevaisuus, millaisia ajatuksia ja toiveita sinulla on tulevien vuosien messuista ja muusta toiminnasta?
Illassa muistelemme lempeästi menneitä, viivähdämme hetken nykyisyydessä ja katsomme luottavaisina tulevaisuuteen. Ilman meitä kaikkia ei olisi messuja. Messuissa käymme hetken yhteistä polkua ja jaamme toisillemme ilon pisaroita.
Illassa mukana Hanna Merikanto, Valma Mononen, Catarina Ståhle-Nieminen ja Kaija Jerkku.
Tule kertomaan ja kuulemaan, keskustelemaan, laulamaan ja rukoilemaan.  Sinun osallistumisesi on tärkeää, sillä Tuomasmessun voima olemme me, vapaaehtoiset seurakuntalaiset.

Kahvi/tee klo 17.30 alkaen.

Syksyn viimeinen tuomasilta on 12.11.

Järjestäjä: Aleksanteri, Tuomasmessu

Tapahtuman saavutettavuus