Lastentasku

Pääovesta kirkkoon tultaessa kirkkosalin vasemmassa nurkassa on tila, jolle on annettu nimi "Lastentasku".

Lastentasku kutsuu lapsia ja lapsiperheitä istahtamaan pöytien ääreen kirkon rauhallisessa ilmapiirissä.  Siinä on mukava poiketa vaikka leikkipuistossa käynnin jälkeen.

Lapsille on matalampi pöytä ja jakkarat. Siinä on mukava piirtää tai lukea kirjoja. Lastentaskussa on myös yksi  kirkon rukousalttareista,  se rakennetaan lapsia varten.

Lastentasku on vielä vähän vaiheessa. Sinne on tarkoitus hankkia pienille lapsille mitoitettu matalampi alttari. Myös kirjoille, värikynille ja lapsolle tarkoitetuille leikkitavaroille on suunnitteilla omat kalusteet.

Pirkankadun oven läheisyydessä oleva lasten alttari on ajateltu lähinnä kouluikäisille, tämä puolestaan alle kouluikäisille.