Vietämme yhteistä seder-ateriaa lauantaina 30.3. klo 13 Aitolahden kirkolla. Seder-ateria on juutalainen juhlapäivällinen, jota vietetään Israelin kansan Egyptin orjuudesta vapautumisen muistoksi. Jeesus vietti viimeistä ateriaansa opetuslastensa kanssa täsmälleen samalla tavalla. Aterian vaiheet ovat vahvasti symboliset. Leena ja Pekka Luukkala avaavat vertauskuvia aterian aikana.  Ilmoittaudu linkistä ja kerro samalla ruokarajoitteesi! Ruoka on aasialaista kasvisruokaa. Jos haluat tulla osallistumaan järjestelyihin, kerro siitäkin ilmoittautumislomakkeessa. Ruokailijoiden määrä on rajoitettu 50 henkilöön. Jos ilmoittautuneita on enemmän, etusijalla ovat Kohtaamispaikan kävijät ja Messukylän seurakunnan jäsenet.

Tällä lomakkeella voit ilmoittautua ruokailijaksi ja vapaaehtoiseksi Seder-aterialle 30.3.2024. Ateria alkaa klo 13, valmistelut vähintään kaksi tuntia aikaisemmin.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.