Työelämässä.fi

Tuen välittäjä Tamperelaisille työyhteisöille

Kuinka voit työssäsi?

Vietämme ison osan ajastamme työyhteisössä. Ei ole samantekevää, millaista työpaikalla on. Hyvähenkiseen työpaikkaan tulee aamuisin mielellään. Jos työpaikalle meno ahdistaa, myös työnteko kärsii. Ihmissuhteet menevät solmuun. Työntekijät uupuvat.

Tampereen ev.lut. seurakuntien työelämäpalvelut tarjoaa ratkaisuja työpaikkojen ongelmiin. Palvelumme räätälöidään työpaikan tarpeiden mukaan. Teemme aina alkukartoituksen, jonka jälkeen neuvotellaan palvelun sisältö. Osa palveluistamme on maksullisia. Palvelun hinta voidaan sovittaa yrittäjän tai organisaation maksukykyyn. Kartoituskäynti on maksuton.

Palvelumme

Nainen kirjoittaa sähköpostiviestiä.

Palvelumme räätälöidään aina työpaikan tarpeiden mukaan. Aloitamme maksuttomalla alkukartoituksella, jonka jälkeen sovitaan halutun palvelun sisältö.

Mikäli halut kysyä palveluistamme tai sopia ajan alkukartoitukseen, niin ota rohkeasti ytheyttä.

Tietoa meistä
Pienoistuoleja nurmella.

Tampereen ev.lut. seurakunnilla on pitkä kokemus organisaation hyvinvoinnin turvaamisesta ja kehittämisestä.

Palveluitamme tarjoavat kokeneet työelämän hyvinvoinnin asiantuntijat: työnohjaajat, organisaatiokonsultit, työyhteisösovittelijat, kriisityöntekijät, työelämävalmentajat ja työpaikkapapit. Kaikki ovat kirkon työntekijöitä, jotka ovat saaneet koulutuksen näihin tehtäviin.