Nainen katsoo taakseen hymyillen.

Palveluiden hinnoittelu

Palvelut räätälöidään aina kunkin työyhteisön tarpeiden mukaan. Aloitamme alkukartoituksella, jonka jälkeen sovitaan halutun palvelun sisällöstä. Alkukartoituskäynti on maksuton.

Osa palveluistamme on maksullisia. Palvelun hinta voidaan kuitenkin sovittaa yrittäjän tai organisaation maksukykyyn. Kokemuksesta tiedämme, että varsinkin pienyrittäjissä ja julkisella puolella on paljon työpaikkoja, joissa ei ole mahdollista maksaa työntekijöille esim. virkistyspäivää tai työnohajusta.

Matkakulut veloitamme Verohallinnon verovapaita matkakustannuksia koskevan korvauspäätöksen mukaisesti.

Koulutuksemme

Tampereen ev.lut. seurakunnilla on pitkä kokemus organisaation hyvinvoinnin turvaamisesta ja kehittämisestä. Palveluitamme tarjoavat kokeneet työelämän hyvinvoinnin asiantuntijat: työnohjaajat, organisaatiokonsultit, työyhteisösovittelijat, kriisityöntekijät, työelämävalmentajat ja työpaikkapapit. Kaikki ovat kirkon työntekijöitä, jotka ovat saaneet koulutuksen näihin tehtäviin.

Kaikki tekijöidemme perustutkinnot on suoritettu opetusministeriön alaisissa oppilaitoksissa. Erikoiskoulutukset ovat asianomaisen kansallisen katto-organisaation hyväksymiä koulutuksia. Mutta ennen kaikkea osaajamme tekevät jatkuvasti työnsä osana kyseessä olevaa työtä ja jatkokouluttavat itseään. Työnohjaajilla on Suomen työnohjaajat ry:n, organisaatiokonsulteilla Organisaatiodynamiikka ry:n tai Metanoia-instituutin hyväksymä koulutus ja terapeuteilla VALVIRAN antamat oikeudet.