Eteläisen seurakunnan uutisarkisto

10.5.2021 11.27

Helluntain vaeltavat messut

Vaeltavassa jumalanpalveluksessa saat liikkua ja hiljentyä Pyhän Jumalan läsnäollessa. Vaeltavassa jumalanpalveluksessa kuljetaan kirkon ympäristössä ruokakunnittain tai yksin. Vaelluksen yhteydessä on mahdollisuus ehtoolliseen. Vaeltavat messut 23.5.2021 Härmälän kirkolla ja Viinikan kirkolla.

Härmälän kirkolla helluntain vaeltava messu ulkona hiljaisuudessa vaeltaen, yksin tai pienissä ryhmissä.
Lähdöt sunnuntaina 23.5.2021 klo 9.45-11.15 Härmälän kirkon edustalta.
Ehtoollinen ja mahdollisuus hiljaiseen rukoukseen kirkossa.
Vaelluksen kesto noin 40 minuuttia.

Jos haluat messun jälkeen jäädä keskustelemaan kokemuksestasi, ota mukaan oma kirkkokahvisi, viltti ja istuinalunen.

*****************************************

Viinikan kirkolla helluntain vaeltava messu ulkona hiljaisuudessa vaeltaen, yksin tai pienissä ryhmissä.

Lähdöt sunnuntaina 23.5.2021 klo 12-13.30.

Vaelluksen yhteydessä on mahdollisuus ehtoolliseen. Viimeinen lähtö klo 13.30. Vaeltavassa jumalanpalveluksessa kuljetaan messun kaavan mukaisesti pisteeltä toiselle.

Lähtö kirkon pihamaalta.

**********************************************

Suosittelemme kasvomaskin käyttöä ja noudatamme turvavälejä. Pukeudu säänmukaisesti. Tulethan levollisella mielellä, valmistautuen antamaan edellä kävelevälle tilaa ja odottamaan tarvittaessa omaa vuoroasi.