Eteläisen seurakunnan uutisarkisto

27.5.2022 14.31

Ilmaiset kesäkerhot alakoululaisille alkavat 6. kesäkuuta

Tampereen seurakuntien koululaisten kesäkerhot tarjoavat alakoululaisille mukavaa tekemistä, kavereiden seuraa ja turvallisen aikuisen läsnäoloa ensimmäisten lomaviikkojen ajaksi kesäkuussa. Epilän ja Hervannan kesäkerhot on suunnattu alakoululaiseille ja Linnainmaan kaikenikäisille. Koululaiset voivat tulla niihin ilman vanhempia.

Kaksi lasta istuu pöydän ääressä ja maalaa ruskeita saviruukkuja keskittyneen näköisinä.
Lielahden leiripäivässä kesällä 2020 pääsi myös askartelemaan. Kuva: Juha-Pekka Aaltonen

Kesäkerhot Epilässä ja Hervannassa

Mainio mahdollisuus viettää kesäkuun arkipäiviä turvallisessa ympäristössä ja iloisessa seurassa!

• Kerhot ovat maksuttomia, eikä tarvitse ilmoittautua etukäteen.
  • Kerhoihin ovat tervetulleita erityisesti 1.–4. luokkalaiset.
  • Kesäkerhot kokoontuvat arkipäivisin kello 10–14.
  • Ensimmäinen kerhokerta on maanantaina 6.6. ja viimeinen torstaina 23.6.
  • Omat eväät

Ohjelmassa on joka päivä hauskaa puuhaa, omien eväiden syömistä, yhteisiä pelejä ja leikkejä sekä sisällä että ulkona, askartelua, kerhohartauksia ja varmasti kivoja kerhokavereita.

• Hervannan kirkko, Lindforsinkatu 7,
  • Epilän seurakuntatalo, Suurmäenkatu 5,
Linnainmaan kesä
  • Linnainmaan seurakuntakeskus, Korpikodinkatu
  • Toimintaa arkisin 6.–23. kesäkuuta kello 9-14 sisällä ja ulkona

• Päivien aikana on oman lukujärjestyksen mukaan erilaista toimintaa esim. muskaria, tuolijumpppaa, askartelua, kahvittelua.
Hävikkiruokailuja pyritään järjestämään mahdollisimman monena päivänä.

Lisätietoja Leena Katriina Leppänen p. 0400 913 217, leena.k.leppanen@evl.fi

Koululaisten maksullinen kesäkerho

6.–23.6.2 Koivistonkylän seurakuntatalolla ja  Aitolahden kirkolla löydät tietoa täältä.