Eteläisen seurakunnan uutisarkisto

4.11.2021 13.13

Jaakko Löytty & Tuulivoima - konsertti

Viinikan kirkossa 25.11.2021 klo 19. Konsertin ohjelmisto koostuu osaksi uusista lauluista, jotka kertovat luonnonsuojelusta ja ihmisten välisestä sovun etsinnästä. Kristityn vastuu tästä maailmasta on vahva teema uusissakin lauluissa. Vanhemmasta tuotannosta mukana on esim. Luomakunnan laulu ja Kahden maan kansalainen.

Jaako Löytty  & Tuulivoima on uusi J. Löytyn musiikkia esittävä kokoonpano. Siinä soittaa Sanna Natunen viulua ja harmoonia, Jyrki Koivisto mandoliinia, mandolaa ja kitaraa, sekä Jaakko itse kitaraa ja huuliharppua. Soitanta on ilmavaa folk-tyyliä ja laulujen sisältö lempeää maailmanparannus-gospelia.

Jaakko Löytty & Tuulivoima on tekemässä levyä. Äänitteen nimeksi on kaavailtu Vihdoinkin vapaa. Saman nimisessä laulussa kerrotaan Martin Luther Kingin toiminnasta.

Konserttiin on vapaa pääsy ja siellä kerätään kolehti Suomen Lähetysseuralle

Tervetuloa konserttiin!