Eteläisen seurakunnan uutisarkisto

9.3.2021 11.26

Kutsu keskustelemaan

Tervehdys juuri Sinä! Mikä Sinulle on pyhää? Metsä, kirkko, perhe? Entä mitä Sinun mielestäsi on tämän ajan osattomuus? Onko se taloudellista vai voiko esimerkiksi yksinäisyys olla osattomuutta?

Keskustelemme näistä aiheista kahtena iltana maaliskuussa. Haluamme kuulla alueemme ihmisten ajatuksia, kokemuksia, mielipiteitä ja tarinoita. Keskustelut järjestetään erityisellä Erätauko-menetelmällä, jossa jokainen ääni on tärkeä ja tulee kuulluksi. Juuri Sinun ajatuksesi ja kokemuksesi ovat tärkeitä.

Keskustelut järjestetään Teamsissa, johon saat linkin myöhemmin ilmoittautumisesi jälkeen. Keskustelemme noin 10 hengen ryhmissä, joissa on seurakunnan työntekijöitä, luottamushenkilöitä ja teitä alueemme ihmisiä. Tarkoitus ei ole väitellä tai etsiä yhtä lopputulosta vaan kuulla monenlaisia näkemyksiä ja ajatuksia. Keskusteluita ohjaa koulutettu ohjaaja, joka pitää huolta että jokaisen ääni tulee kuuluksi. Itsestäsi tarvitsee kertoa vain etunimi ja tittelit jätämme kokonaan pois. Olemme näissä keskusteluissa ihmisiä ihmisille.

50 ensimmäiselle ilmoittautuneelle tarjoamme valintasi mukaan leffalipun, munkkikahvit tai pizzalahjakortin (á noin 10€)

Torstaina 18.3. klo 17-19: ONKO NYKYÄÄN ENÄÄ MIKÄÄN PYHÄÄ?

Tule keskustelemaan kanssamme omista näkökulmistasi aiheesta. Käymme keskustelua ohjatuissa pienryhmissä Teamsin välityksellä. Ilmoittautumiset tiistaihin 16.3. mennessä anu.moisio@evl.fi.

Keskiviikkona 24.3. klo 17-19 KEITÄ OVAT NYKYAJAN KÖYHÄT?

Tule keskustelemaan kanssamme omista kokemuksistasi ja näkökulmistasi aiheesta. Käymme keskustelua ohjatuissa pienryhmissä Teamsin välityksellä. Ilmoittautumiset maanantaihin 22.3. mennessä anu.moisio@evl.fi.