Eteläisen seurakunnan uutisarkisto

21.4.2022 8.31

Kysymyksiä uskosta ja elämästä opetukset jatkuvat

”Kysymyksiä uskosta ja elämästä” sarjan raamattuopetukset jatkuvat pääsiäisen jälkeen. Hervannan kirkossa on tänä keväänä vielä kolme mielenkiintoista opetusta:

Keskiviikkona 27.4. klo 18 rovasti Pekka Luukkala opettaa aiheesta ”Israel ja nykyinen exodus”. Pekka on vaimonsa Leenan kanssa asunut vuosia Israelissa ja opettanut siellä Raamattua mm. venäjänkielisille maahanmuuttajille. Näin he ovat aitiopaikalta seuranneet Raamatussa ennustettua juutalaisten paluuta omaan maahansa.
Keskiviikkona 11.5. klo 18 pastori ja kirjailija Martti Ahvenainen opettaa aiheesta ”Uusi elämä Kristuksessa”. Mikä muuttuu, tai pitäisi muuttua, kun Jeesus tulee sinun elämääsi? Martti on TV7:stä tuttu pastori, hän on myös kirjoittanut kirjan tästä aiheesta.
Kevään viimeisen opetuksen pitää Eteläisen seurakunnan entinen kirkkoherra, rovasti Jussi Mäkinen. Tiistaina 24.5. klo 18 Jussi käsittelee Ilmestyskirjan lukuja 2 ja 3, Jeesuksen terveisiä seitsemälle seurakunnalle. Jussin opetuksen otsikko on ”Seitsemän lähetyskirjettä – kuva kristillisen kirkon haasteista”.
Tervetuloa kuuntelemaan kuuntelemaan opetuksia ja keskustelemaan illan aiheesta. Tiedoksi että keskiviikkoisin klo 16-18 Hervannan kirkolla on tarjolla myös edullista ruokaa ja kahvia.