Eteläisen seurakunnan uutisarkisto

7.9.2023 10.29

Leif Nummela avaa syksyn raamattuopetukset Hervannassa

Kysymyksiä uskosta ja elämästä luentosarjan raamattuopetuksia on pidetty Hervannan kirkossa jo viiden vuoden ajan. Syksyn 2023 luennot käynnistyvät kirkkosalissa tiistaina 19. syyskuuta klo 18:00 kun Uusi Tie lehden pitkäaikainen päätoimittaja Leif Nummela opettaa aiheesta ”Usko kriisissä”. Luennot jatkuvat tiistaisin klo 18 tasan kahden viikon välein.

Tiistaina 3. lokakuuta terveydenhuollon opettaja ja kirjailija Marjut Hovi pureutuu ajankohtaiseen aiheeseen, uushenkisyyteen. Lokakuun 17. päivä pastori Pekka Luukkala opettaa Raamatun luotettavuudesta ja 31. lokakuuta pappi, kirjailija Erkki Jokinen vie meidät ajan ja ikuisuuden äärelle. Syksyn luennot päättyvät tiistaina 14. marraskuuta kun evankelista Turkka Aaltonen opettaa sielunhoidosta.
Tuttuun tapaan jokaisen luennon jälkeen on tilaisuus esittää kysymyksiä ja kommentteja. Opetusosuus videoidaan Tampereen Eteläisen seurakunnan YouTube-kanavalle LIVE-valikkoon. Tervetuloa Hervannan kirkkoon kuuntelemaan asiantuntevia opetuksia ja keskustelemaan uskonelämän kysymyksistä.