Eteläisen seurakunnan uutisarkisto

13.3.2024

Leirikesän haku on alkanut, hyppää mukaan!

Haku seurakuntien järjestämille kesäleireille, -kerhoihin ja retkipäiviin on alkanut. Hakuaikaa on 3.4.2024 asti.

Neljä lasta hyppää yhtäaikaa ilmaan kesäisenä päivänä.
Vilinä ja Vilke -leirillä kesällä 2023 hypittiin innoissaan. Kuva: Tuula Vartiainen

Leirikesä tarjoaa monipuolista, hauskaa tekemistä koko kesäloman ajan. Lähdetkö mukaan Kesäinen pakomatka -leirille vai onko Lekotteluloma juuri sinun juttu? Kuka voisi olla tuntematta Harry Potteria? Tänä kesänä tarjoutuu mahdollisuus päästä taianomaiselle Harry Potter -teemaleirille.

Tänäkin kesänä vietetään leiripäiviä kivojen kavereiden kanssa, seikkaillen ja sporttaillen, perheleirejä unohtamatta.

”Kesän kohokohta, jota odotettiin vuosi.”

Vuonna 2023 leiriläisiä oli 1250 ja leirejä toteutui 39 kpl. Tänä vuonna tarjolla on kahdeksan perheleiriä, kouluikäisten leirejä 31, joista ruotsinkielisiä on kaksi sekä lisäksi seikkailupäiviä, musapäiväleiri ja muuta mukavaa kesäpuuhaa.

Leirikesän ohjelmaan voi tutustua kokonaisuudessa Leirikesän verkkosivuilta. Sivuilta löydät myös hinnaston sekä päivittyvää tietoa mahdollisista muutoksista ohjelmaan.

Lapsi katsoo ylöspäin, osoittaa sormella ja ihmettelee.
Tunnelmia kesän 2023 Vilinä ja Vilske -leiriltä. Kuva: Tuula Vartiainen

Hakeminen

Leireille ja kesäkerhoihin haetaan sähköisellä lomakkeella.

Tieto leireille pääsystä ilmoitetaan 30.4.2024 sähköpostitse. Sen jälkeen vapaita paikkoja voi tiedustella kasvatuksen toimistosta, p. 03 219 0257 tai kasvatus.tampere@evl.fi.

Toimistoon voi myös ottaa yhteyttä, jos sähköisen hakulomakkeen täytössä on ongelmia.