Eteläisen seurakunnan uutisarkisto

19.4.2022 12.35

Seder-ateria

Sunnuntaina 22.5.2022 klo 16 Koivistonkylän seurakuntakodilla (Koivistontie 46).

Seder-ateria on juutalaisen kansan vuosittainen perinneateria, jota vietetään perhekunnittain pääsiäisen aikaan. Kiirastorstaina Jeesus asetti ehtoollisen tällä aterialla.

Leena ja Pekka Luukkalan johdolla saamme oppia tämän pääsiäisaterian syvällisestä merkityksestä ja kuinka Jeesuksen sovitustyö löytyy sen eri elementeistä. Aterian sanoma on kristikunnan keskiössä ympäri vuoden.

Musiikista vastaavat Nedeltcho Todorov (kitara), Hanna-Riikka Rissa (piano) ja mezzosopraano Mariam Men.

Menu: ruoka seisovasta pöydästä, jälkiruoka ja leivoskahvit. Maukkaan kokonaisuuden valmistavat Raija Rautiainen ja Jukka Heinijoki & Co.

Ennen ateriaa klo 15:45  saamme nauttia Mariam Menin ja Hanna-Riikka Rissan musiikkiesityksistä.

Aterialiput: aikuiset 25 €, 3 – 12 v puoleen hintaan, ja alle 3 v 0 €, myynnissä 6.5.asti

Lippuja myyvät Anneli Kuusisto, p. 040 534 1338 ja Anne Tuhkanen, p. 044 218 0010

Lippujen tuotto IRR-TV:n työlle Ukrainassa.

Ennakkomyynnillä kartoitetaan ruoan hankinta. Kaikki on laktoositonta, mutta tarvitsemme tiedon muista ruoka-aine allergioista.