Eteläisen seurakunnan uutisarkisto

12.9.2022 12.57

Syksyinen perhetapahtuma ja pehmolelukirkkoja 25.9.2022

Sunnuntaina 25.9.2022 järjestetään Hervannan kirkossa, Härmälän kirkossa ja Viinikan kirkossa perhemessut. Härmälän kirkon perhemessun jälkeen kirkolla koko perheelle tarkoitettu syksyinen perhetapahtuma.

• Viinikan kirkon pehmolelukirkko su 25.9. klo 10.  Messun jälkeen keitto
    lounas sekä kirkkoseikkailua ja leikkiä pehmolelun kanssa kirkolla. Ota mukaan oma pehmolelusi!
  • Hervannan kirkon pehmolelumessu su 25.9. klo 11. Ota mukaan kirkkoon pehmolelu. Perhemessun aiheena on Jumalan huolenpito. Messun jälkeen mehua, kahvia ja pullaa. Lämpimästi tervetuloa kaikki pienet, suuret ja pehmoiset!

• Härmälän kirkon perhemessu su 25.9. klo 12 ja syksyinen perhetapahtuma klo 13-15.  Tapahtumassa kirkkokahvit ja jäätelöä, lasten musiikkia klo 13, rytmisoitin paja, kirkkomusikantit, pomppulinna, valokuvasuunnistus, kasvomaalausta, kepparirata ym. Tervetuloa koko perheen kera! Tapahtuma on maksuton.