Eteläisen seurakunnan uutisarkisto

27.2.2023 9.54

Tervetuloa keskustelemaan tulevaisuuden näkymistä Tampereella

Miltä sinun näkökulmastasi elämä näyttää tänään? Entä lähitulevaisuudessa? Millaisiin asioihin me yhdessä seurakuntana voisimme kiinnittää huomiota? Tule kuuntelemaan ja jakamaan ajatuksiasi!

Mistä puhutaan?

Missä puhutaan?

• Sunnuntai 19.3. klo 12 - 14 Härmälän kirkko (Talvitie 26)
  • Keskiviikko 22.3. klo 18 - 20 Nekalan seurakuntatalo (Kuoppamäentie 26)
  • Tiistai 28.3. klo 18 - 20 Hervannan kirkko / Teams (Lindforsinkatu 7) Tähän voit osallistua myös etänä Teamsin avulla

Miten pääsen mukaan?

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 2 päivää ennen tilaisuutta lomakkeella osoitteessa: bit.ly/etelainen2023 tai sähköpostitse: antti.vanhala@evl.fi tai soittamalla: 050 366 1677.

Osallistumalla vaikutat!

Keskustelun tarkoituksena on rakentaa yhteistä ymmärrystä muuttuvasta maailmasta ympärillämme. Mukaan ovat tervetulleita kaikki Eteläisen seurakunnan alueella asuvat ihmiset. Osallistujilta ei vaadita erityisosaamista tai seurakunnan toimintojen tuntemista. Tarjolla pizzaa ja juotavaa.