Harjun seurakunnan uutisarkisto

21.11.2023 13.34

Olisiko Ystäväpiiri-ryhmä sinun juttusi?

Ikääntyville ihmisille suunnattu Ystäväpiiri-ryhmä alkaa helmikuussa 2024 Tesoman kirkolla.

Vanhustyön keskusliiton kehittämässä Ystäväpiiri-ryhmätoiminnassa tapaat iäkkäitä ihmisiä, jotka haluavat tutustua uusiin ihmisiin ja joita yksinäisyys on koskettanut. Ryhmää ohjaavat koulutetut Ystäväpiiri-ohjaajat, ja ryhmän toteuttaa Harjun seurakunta.

Ryhmään osallistuu enintään kahdeksan henkilöä ja se kokoontuu 12 kertaa kevään aikana. Ryhmän kantavia voimia ovat mukava yhdessäolo sekä yksinäisyyden tunteen lievittäminen ja jakaminen. Jokainen ryhmä on osallistujiensa näköinen: kaikki voivat vaikuttaa siihen, mitä yhdessä tehdään ja toiminta suunnitellaan kaikille sopivaksi.

Ystäväpiiri-ryhmä kokoontuu tiistaisin klo 10-12.

Ryhmään täytyy ilmoittautua etukäteen. Ilmoittautumiset alkaen keskiviikko 10.1.2024 ja viimeistään tiistaina 30.1.2024. Ohjaajat tapaavat sinut ennen ryhmän alkamista.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot:
Maija Lehtonen 050 3445 724