Tulevat tapahtumat

Tunne tunne - tunne-elämä hyvinvoinnin palveluksessa

Ajankohta la 28.9.2024 klo 13
Paikka Aitolahden kirkon seurakuntasali, Aitolahden kirkko Jenseninkatu 4, 33610 Tampere

Tunnepäivässä opetellaan tunnistamaan ja kohtaamaan omia tunteita

Tunnepäivä on jatkoa viime keväänä olleelle päivälle. Tilaisuuden alussa kerrataan kevään päivän ydinasiat ilosta, surusta, pelosta ja vihasta sekä niiden tehtävistä. Tässä päivässä keskitytään kivuliaisiin tunteisiin kuten häpeään ja syyllisyyteen. Näitä opetellaan tunnistamaan sekä tutustutaan työkaluihin, jotka auttavat kohtaamaan niitä. Päivän loppupuolella keskitytyään rakkauteen, joka on tunteena tärkein ja moniulotteinen. Olet tervetullut, vaikka et olisi ollut keväällä mukana! Päivä sopii myös erittäin hyvin parisuhdepäiväksi oman puolison tai seurustelukumppanin kanssa. Päivä koostuu miniluennoista ja toiminnallisista harjoituksista. Päivää kuljettaa Arja Seppänen. Tarjoiluina välikahvit suolaisen ja makean kanssa. Ilmoittautuminen tarjoilun vuoksi viikkoa aikaisemmin. Ilmoittaudu, vaikka toisit omat eväät. Vapaaehtoinen tarjoilumaksu 10€. Mahdollisuus maksaa myös Mobile Paylla.

Yhteyshenkilö: Yrjölä, Kaisa
Järjestäjä: Messukylän kohtaamispaikka