Pyhiinvaellusreitit Tuomiokirkkoseurakunnan alueella

Elämän virtaus - Tammerkosken pyhiinvaellusreitti

Tammerkosken pyhiinvaellusreitti kutsuu vaeltajaansa hiljaisuudessa katselemaan sekä Tammerkosken kulttuurimaisemaa että omaa elämäänsä uusin silmin. Vaellus alkaa Aleksanterin kirkolta ja päättyy päättyy Finlaysonin kirkolle. Reitin pituus on 4,3 kilometriä ja reitin varrella on 14 pysähdystä.

Kun pysähtelet katselemaan kosken erilaisia virtauksia, alat katsella huomaamatta oma elämäsi virtausta.
Missä itse olet juuri nyt? Mitä on liikaa? Missä kaipaat suvantoa ja suojaa? Missä elämä näyttäisi virtaavaan uuteen suuntaan?

Hiljainen pyhiinvaellus päättyy Finlaysonin kirkolle, jonne voi astua sisään myös virtuaalisesti.

Kokeile pyhiinvaellusta

Vaeltamaan pääset omatoimisesti lataamalla älypuhelimeen ilmaisen Nomadi-sovelluksen osoitteesta http://app.citynomadi.com.

Hae sen jälkeen reitti hakusanalla pilgrim pilgrim.citynomadi.com.

Kun lataat reitin kännykkäsi muistiin i-nappulasta, pääset vaeltamaan off line -tilassa.