Pyhiinvaellusreitit Tuomiokirkkoseurakunnan alueella

Surun polku - pyhiinvaellus Kalevankankaan hautausmaalla

Surun polku kulkee Kalevankankaan hautusmaalla. Polku alkaa Hautausmaankadun portilta ja päättyy hautausmaan kappelille. Polun pituus on 2 kilometriä, ja sen varrella on 10 pysähdystä.

Surun polku saattelee sinua katselemaan Kalevankankaan puhuttelevia kohteita ja samalla omaa elämääsi: voit kohdata muistosi, surun paradoksin ja tulevaisuuden toivon.

Vaelluksen aikana on mahdollisuus kohdata niitä tunteita, joita meissä herää menetystemme ja surumme keskellä. Surun polun on suunnitellut eräs tamperelainen seurakuntapastori itse läpieletyn surun pohjalta. Myötätunnon kannattelemaa vaellusta Surun polulla!

Kokeile pyhiinvaellusta

Vaeltamaan pääset omatoimisesti lataamalla älypuhelimeen ilmaisen Nomadi-sovelluksen osoitteesta http://app.citynomadi.com.

Hae sen jälkeen reitti hakusanalla pilgrim pilgrim.citynomadi.com.

Kun lataat reitin kännykkäsi muistiin i-nappulasta, pääset vaeltamaan off line -tilassa.