Hannun hetki nuorille

Hannu Soro on Tampereen lyseon lukion emeritus opinto-ohjaaja ja hän on tehnyt pitkään työtä nuorten parissa niin koulussa kuin urheilussakin.
Tule keskustelemaan luottamuksellisesti itselle tärkeistä asioista. Keskustelut voivat liittyä opintoihin nyt ja tulevaisuudessa tai jokapäiväiseen elämään ja tulevaisuuteen yleisesti. Keskusteluaiheet voivat olla huolia tai iloisia asioita.

Hymyilevä Hannu Soro seisoo Aleksanterin kirkon ovella pidellen sitä auki. Kirkon oven suussa on Avoin kirkko A-kyltti.
Opinto-ohjaaja emeritus Hannu Soro tekee vapaaehtoistyötä Avoimessa kirkossa.
Hannu Soro päivystää syksyllä 2020 Aleksanterin kirkossa torstaina klo 14–16 seuraavina päivinä:
  • to 10.9.2020
  • to 24.9.2020
  • to 8.10.2020
  • to 5.11.2020
  • to 19.11.2020
  • to 10.12.2020
Voit myös sopia itselle paremmin sopivan ajan Hannun kanssa p. 050 5538686.
Tätä mahdollisuutta kanattaa käyttää hyväksi oman opinto-ohjaajan antaman arvokkaan ohjauksen lisäksi.

Nuori, tule juttelemaan mieltäsi askarruttavista asioista

Nuorilla on mahdollisuus keskustella omista asioistaan, kun viime syksynä alkaneet Hannun hetki nuorille -tuokiot jatkuvat jälleen Aleksanterin kirkossa.

– Nuoret haluavat keskustella ihan yleisistä asioista. Ehkä huoli tulevaisuudesta on ollut eniten esillä. Monella keskustelut liittyvät myös opiskeluun ja tulevaisuudensuunnitelmiin, kertoo Hannu Soro, joka tekee vapaaehtoistyötä nuorten parissa.

Eläkkeellä oleva Soro on entinen Tampereen lyseon lukion opinto-ohjaaja, joka on työskennellyt nuorten parissa kouluissa ja urheilun parissa yli 40 vuotta.

Soro päivystää Aleksanterin kirkossa torstaisin, muutaman kerran kuukaudessa.

– Jos päivystysaika ei sovi, tapaamisesta muuna aikana voi sopia puhelimitse, lupaa Soro.