Lielahden kirkon kesäleiripäivät 3.–7.6.2024

Koko kylän kesäleiripäivät on kaikenikäisille suunnattu päiväleiri.  Ohjattua ohjelmaa lapsiperheille, varhaisnuorille ja myös aikuisille klo 9.30–14. Leirillä leikkejä, pelaamista, askartelua, pomppulinna, musiikkia, raamattutyöskentelyä ja perjantaina luvassa juhlat.

Leiri on maksuton, ilmainen aamiainen klo 9.30–10, lounasmaksu: aikuiset 3 € ja lapset maksutta. Päiväleirille ei tarvitse ilmoittautua. Leiri aloitetaan aina yhdessä klo 10.

Maanantaina tehdään ehkäpä maailman suurinta ystäväkirjaa, leikitään ja tutustutaan leiriläisiin. Tämän lisäksi on musapaja ja tehdään yhdessä leirin biisi.

Tiistaina matkaamme Japanin maisemiin ja iltapäivällä aikuisille puhetta ihmissuhteista ja raamis.

Keskiviikkona vieraana Tero kirkkoherra ja Tero vastaa niin pienten kuin isojen kysymyksiin, kanttori myös paikalla. Kesikiviikkona myös askarrellaan rukoushelmet ja aikuisille raamis.

Torstaina on Pakohuone, askartelua ja pelipäivä.

Perjantaina Leiripäivien iloiset juhlat, vieraana klo 10.45 Riesa-Pelle, lounaan jälkeen klo13 juhlat päättyy Höpinätötterön konserttiin!

Tervetuloa mukaan!

Lisätietoa Suvi-Sisko Luontama 040 804 8529, suvi-sisko.luontama@evl.fi tai Riitta Laiho 0415480150, riitta.laiho@evl.fi