Harjun seurakunnan uutisarkisto

30.6.2022 13.35

Miksi asettua ehdolle seurakuntavaaleissa? Avoimet Teams-tietoiskut elokuussa

Ehdolle seurakuntavaaleihin? Haluatko vaikuttaa oman alueesi hyvinvoinnin lisäämiseen Harjun seurakunnan luottamushenkilönä? Mistä pääset päättämään? Miten vaalihomma toimii? Elokuussa järjestetään 12 samankaltaista ehdokkuudesta kertovaa avointa Teams-tapaamista. Valitse itsellesi sopiva aika jo nyt!

Elokuun avoimet Teams-tapaamiset ehdolle asettautumisesta vetää seurakuntavaali-inspiraattori Annmari Salmela Kirkkopalveluista. Ehdokkaaksi voi asettua 15.9. 2022 mennessä.
Graffikkakuva, jossa tyeksti Sinustako seurakuntapäättäjä?
Grafiikka Valpuri Tauriainen

Osallistu avoimiin Teams-tapaamisiin elokuussa

Maanantaina 15.8.

Torstaina 18.8.

Maanantaina 22.8.

Torstaina 25.8.

Maanantaina 28.8.

Torstaina 1.9.

Lisätietoa sähköpostilla: seurakuntavaalit@kirkkopalvelut.fi

Webinaari seurakuntavaaleista nuorten ehdokkaiden tukemiseksi

Ehdokkaan oppaan kansse Kolme nuorta ja teksti Seurakuntavaalit 2022 ehdokkaan ops sekä Tulevaisuus on joka tapauksessa meidän!
Nuorten aikuisten vaikuttamisryhmä NAVI toimii vahvistaakseen nuorten ja nuorten aikuisten osallisuutta Suomen ev.lut. kirkossa sekä valtakunnallisesti että paikallisseurakunnissa.
Lasten ja nuorten keskus ja Nuorten aikuisten vaikuttamisryhmä NAVI tarjoaa tietoa ja tukea ehdokkuudesta kiinnostuneille nuorille. 23. elokuuta pidettävä webinaari on maksuton, mutta siihen on ilmoittauduttava.

Tiistaina 23.8.2022 klo 18-19.30

• Mistä seurakuntavaaleissa on kyse? - ensikertalaisen tietopaketti, Annmari Salmela, seurakuntavaali-inspiraattori, Kirkkopalvelut
  • Nuorena valtuutettuna seurakunnassa,  Eelis Mäkipää kirkkovaltuuston jäsen, kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja, Hämeenkyrön seurakunta
Ilmoittaudu nuorten webinaarin tästä