Partio

Harjun seurakunnan alueella toimii neljä partiolippukuntaa. Toiminta sisältää viikoittain kokoontuvia  pienryhmiä eri-ikäisille ja niiden retkiä. Lippukunnilla on oma yhteistä toimintaa retkien, leirien ja erilaisten tapahtumien muodossa. Lippukunnat osallistuvat myös laajemmin alueellisen Hämeen partiopiiri ry:n ja valtakunnallisen Suomen Partiolaiset ry:n toimintaan. Tarkemmin lippukuntien toiminnasta ja aikatauluista saat  lisätietoa kyseisen lippukunnan nettisivuilta.

Harjun Veikot

Toimintaa pojille Pispalan kirkolla, Epilän seurakuntakodilla, Lielahden kirkolla ja Tesoman kirkolla. Lippukunnalla on myös laivue ja aktiivista vesipartiotoimintaa.

www.harjunveikot.fi

Harjusiskot

Toimintaa tytöille Pispalan kirkolla, Epilän seurakuntakodilla ja Lielahden kirkolla.

www.harjusiskot.fi

Tesoman Sinisiskot

Toimintaa Tesoman kirkolla.

www.tesomansinisiskot.fi