Tulevia tapahtumia

Ajankohta pe 11.10.2024 klo 17.30 - su 13.10.2024 klo 13.30
Paikka Aito-keskus, Aito toimintakeskus Kirjoniementie 15, 33680 Tampere

Syysleiri 3.–6.-luokkalaisille

Mukava alku syyslomalle: Leirin ohjelmassa on mukavaa menoa niin ulkona kuin sisällä, askartelua, musiikkia, ääntä ja hiljaisuutta, hulinaa ja hartautta sopivassa suhteessa.

Leirin hinta 45/52 e, ja se sisältää kuljetukset tilausbussilla, majoituksen, ruokailut, askartelumateriaalin ja tapaturmavakuutuksen. Leirimaksun alempi hinta on niille, joiden huoltajista vähintään toinen kuuluu kirkkoon.

Lähtö pe 11.10. klo 17.30 Tesoman palloiluhallilta, paluu samaan paikkaan su 13.10. n. klo 13.30.

Leirin ohjaajina toimivat Harjun seurakunnan nuorisotyönohjaajat Heidi Saari, Leena Kuusjärvi ja Virve Nokkonen.

ILMOITTAUTUMINEN 4.–26.9. oheisesta linkistä. HUOM! Erillistä turvakorttia ei täytetä, vaan kaikki leiriläisen tiedot tulevat ilmoittautumislomakkeeseen.

Mukaan mahtuu 22 leiriläistä ilmoittautumisjärjestyksessä.

LEIRI ON TÄYNNÄ, MUTTA VARASIJALLE VOI ILMOITTAUTUA. Mikäli peruutuksia tulee, otamme yhteyttä.

Leirikirje ja maksulinkki lähetetään sähköpostitse  ilmoittautumisajan päätyttyä. Maksu on suoritettava ennen leiriä.

Yhteyshenkilö: Saari, Heidi
Hinta: 45,00 € / 52,00 €