Kerhot

Kerho on askartelua - pelaamista - yhdessäoloa - leikkejä - hiljentymistä

• Kerhot kokoontuvat keskimäärin kerran viikossa seurakunnan tiloissa syys- ja kevätkaudella.
  • Kerhoja vetävät joko nuorisotyönohjaajat tai vapaaehtoiset, koulutetut ohjaajat.
  • Kerhot on tarkoitettu kouluikäisille, alle kouluikäisiä emme voi ottaa kerhoihin.
  • Puuhakerhoissa eli puuhiksissa leikitään, askarrellaan, jutustellaan...
  • Kokkikerhoissa leivotaan ja laitetaan ruokaa, ota oma essu ja rasia mahdollisia kotiinviemisiä varten mukaan!
  • HUOM! Kokkikerhoissa ei valitettavasti voida ottaa huomioon erikoisruokavalioita.
  • Kerhoihin ilmoittaudutaan sähköisesti. Ilmoittautumislinkki kunkin kerhon tiedoissa.

KERHOT OVAT KESÄTAUOLLA. SYYSKUUSSA JATKETAAN!

KAIKKIIN KERHOIHIN ON ILMOITTAUDUTTAVA! LINKIT LÖYTYVÄT KUNKIN KERHON TIEDOISTA!

TOIMINTAAMME EI SAA OSALLISTUA SAIRAANA!

Kerhot syyskaudella 2024

IP-klubi Lentävänniemen Mansikkapaikka

1-5. luokkalaiset koululaiset

IP-klubissa voi tehdä läksyjä, olla, pelailla, askarrella, leikkiä ja syödä välipalaa. Toiminta on ilmaista. IP-klubiin täytyy ilmoittautua
[Näytä enemmän]

• Tiistaisin ja torstaisin kello 13—16
  • 3.9.2024—12.12.2024
  • Lisätietoja: Nuorisotyönohjaaja Heidi Saari, p. 040 804 8630, heidi.saari@evl.fi - Lastenohjaaja Elina Haurula, p. 040 804 8715, elina.haurula@evl.fi
  • Tästä alla olevasta linkistä voit ilmoittautua IP-klubin toimintaan mukaan.

• Lentävänniemen Mansikkapaikka Pikkusaarenkuja 2, 33410 Tampere tai Lentävänniemenkatu 6

IP-klubi Tesoman kirkko

1.-5. luokkalaiset koululaiset