Tampereen seurakuntien oppilaitostyö

Tampereen seurakuntien työntekijät ovat läsnä keskeisissä oppilaitoksissa Tampereella ja palvelevat niin opiskelijoita kuin laitosten henkilökuntaa.

Oppilaitoksissa työtä tekevien pappien ja diakoniatyöntekijöiden kanssa voit puhua luottamuksellisesti elämän iloista ja murheista, työstä ja arjesta. Oppilaitoksissa toimivat työntekijät haluavat tarjota kaikille turvallisen tilan keskustella, riippumatta henkilön vakaumuksesta, sukupuolesta, seksuaalisuudesta tai kansallisuudesta. Oppilaitospappeja ja -diakoniatyöntekijöitä sitoo kaikissa keskusteluissa vaitiolovelvollisuus.

Oppilaitostyöntekijöiden erityisenä tehtävänä on ylläpitää ja edistää kokonaisvaltaista opiskelu- ja työhyvinvointia, henkilökohtaisten elämäntaitojen kehittymistä sekä yhteisöllisyyden toteutumista oppilaitosympäristössä.

Yhteyden oppilaitospappiin tai -diakoniin saat sähköpostitse, soittamalla tai piipahtamalla toimipisteellä. Yhteystiedot löydät oppilaitostyön nettisivuilta: