Siirry sisältöön

Urkuharmooni Sisters liikkeellä Hyvän tähden

Tamperelaisten naiskanttoreiden lauluyhtye Urkuharmooni Sisters tulee kotiisi keskiviikkona 21. huhtikuuta kello 18 Aitolahden kirkosta lähetettävässä Yhteisvastuukonsertissa.


Konsertti on nähtävissä Messukylän seurakunnan YouTube-kanavalla ja Tampereen seurakuntien facebook-sivulla.

Hyvän tähden –konsertin ohjelmassa kuullaan raikasta ikääntymiseen, rakkauteen ja välittämiseen liittyvää musiikkia yhtyeelle ominaisista kansanmusiikkisävyistä aina Beatlesiin ja Abbaan asti. Illan tähtihetkinä kuullaan muun muassa ensiesitys yhtyeen jäsenen Maria Tuokon kirjoittamista lauluista Mummoni tanssii ja Mummon tuutulaulu sekä iki-ihana virsi Päivä vain ja hetki kerrallansa.

Konsertti on maksuton eikä siihen osallistuminen vaadi rekisteröitymistä mihinkään. Urkuharmooni Sisters kannustaa kuulijoita kuitenkin osallistumaan valtakunnalliseen Yhteisvastuukeräykseen.

Yhteisvastuukeräyksen tuotolla tuetaan tänä vuonna erityisesti taloudelliseen ahdinkoon joutuneita ikäihmisiä Suomessa ja kehittyvien maiden kriisialueilla.