Pojat esittelevät porkkanoita, jotka ovat vielä multasia.

Koululaisten iltapäivätoiminta

Tampereen seurakunnat on yksi Tampereen iltapäivätoiminnan tuottajista. Iltapäivätoiminnan ryhmässä muun muassa leikitään, askarrellaan, tehdään läksyjä, pelataan ja ulkoillaan. Toimintaan voi kuulua myös yhteisiä tapahtumia, juhlia ja retkiä. Päivän aikana tarjotaan monipuolinen välipala.

Seurakunnan iltapäivätoiminta perustuu kristilliseen arvopohjaan. Toiminnassa kristillinen kasvatus näkyy mm. kirkkovuoden juhlissa ja ruokarukouksessa. Iltapäivätoiminta tukee kodin ja koulun kasvatustyötä. Yhteistyön tavoitteena on lapsen kokonaisvaltainen hyvinvointi.

Sivulla tiedot ryhmästä ja ilmoittautumisesta.

• Toimintaa ohjaavat lastenohjaajat, jotka ovat varhaiskasvatuksen ammattilaisia.
  • Koululaisten iltapäivätoimintaa järjestetään koulupäivinä klo 12- 17 (ei lauantaisin).
  • Koulujen loma-aikoina ei järjestetä toimintaa.

Kokoontumispaikka ja yhteystiedot

Jos ryhmän iltapäiväpaikkohin eivät mahdu kaikki halukkaat, silloin etusija on ekaluokkalaisilla.

Koivistonkylän iltapäivätoiminta
Koivistonkylän seurakuntatalo, Koivistontie 46
 |  p. 050 535 1598

• Peetu-Pekka Ahtola