Lapsi selin kameraan ja hyppää ilmaan. Piirretyt enkelin siivet sekä koulukirja. Teksti: Koulutielle siunaaminen. Kohti koulua suuremman suojassa.

Koulutielle siunaaminen

Hei koululainen! Jännittääkö koulujen alkaminen?  Olet lämpimästi tervetullut kirkkoon siunattavaksi. Tule kotiväkesi kanssa ja kutsu isovanhemmat ja kummitkin mukaan. Koulutielle siunaaminen -tilaisuudet pidetään elokuussa koulun alkaessa. Koulutielle siunaaminen -tilaisuuksiin ovat tervetulleita kaikki koululaiset.

Koulutielle siunaaminen -iltakirkot 2024

Tiistaina 6.8.

• Aitolahden kirkko, Jenseninkatu 4, klo 18
  • Messukylän kirkko, Messukylänkatu 54, klo 17
  • Seurakuntatila Aunes, Aunessalmenkatu 23, klo 18
  • Tesoman kirkko, Tesomankuja 11, klo 18
  • Viinikan kirkko, Kaartotie 1, klo 17.30–19.00. Koululaisten ja vanhempien yhteinen rastirata.

Sunnuntaina 11.8.
  • Lasten katedraali, Finlaysonin kirkko, Puuvillatehtaankatu 2, klo 15. Lasten katedraalin messun yhteydessä, välipala ja askartelu jo klo 14.
  • Lielahden kirkko, Ollinojankatu 2, klo 15
  • Pispalan kirkko, Pispalan valtatie 16, klo 18

Ajatuksia koulun aloittamisesta

Lapsen koulun aloittaminen koskettaa koko perhettä. Voit jakaa ajatuksiasi ja tunnelmiasi, joita voimme käyttää siunauskirkkojen sisältöjä suunniteltaessa.

Haluan, että minuun otetaan yhteyttä