Haku syksyn 2024 päiväkerhoihin

Syksyn 2024 päiväkerhoihin voi edelleen hakea.

Hakulinkki alapuolella.

Ilmoittautumisohjeet

1. Ilmoittautuminen ensisijaisesti hakulomakkeella.
  2. Jos vain toinen huoltajista on kirkon jäsen, ilmoita ilmoittautumislomakkeessa kirkkoon kuuluvan huoltajan yhteystiedot.
  3. Vastaanotetusta ilmoittautumisesta tulee ilmoittautumisvahvistus annettuun sähköpostiin. Vahvistuksessa on myös kaverikoodi.
  4. Jos ilmoittautumisessa ilmenee esim. teknisiä ongelmia, ota yhteyttä kasvatustyön toimistoon p. 03 219 0257, ma, ti, to klo 9-15.

Lisätietoja

Lisätietoja  päiväkerhotoiminnasta ja vapaita paikkoja voi kysyä kunkin alueen varhaiskasvatuksen ohjaajilta. Yhteystiedot löydät täältä.

Ryhmien muodostus

Ryhmä perustetaan, jos vähintään 10 lasta hakee kyseiseen kerhopisteessä alkavaan toimintaan.

Päiväkerhopaikat täytetään seuraavassa järjestyksessä:
  1. Nykyiset päiväkerholaiset, lukuun ottamatta kaupungin esiopetukseen 2023–2024 osallistuvia lapsia.
  2. Ikäjärjestyksessä vanhimmasta alkaen: Uudet lapset, joiden vanhemmista ainakin toinen on ev.lut.  seurakunnan jäsen.
  3. Nykyiset päiväkerholaiset, jotka osallistuvat kaupungin esiopetukseen  2023–2024.
  4.  Uudet lapset, joiden vanhemmista kumpikaan ei ole ev.lut. seurakunnan jäsen.