Tulen ja valon joulu yhdistää joulun perinteisen sanoman ja elämyksellisen nykytekniikan Kalevan kirkossa 16.12.

Tulen ja valon joulu - täynnä toivoa

Ajankohta la 16.12.2023 klo 21-22.15
Paikka Kalevan kirkko Liisanpuisto 1, 33540 Tampere

Tulen ja valon joulu valtaa Kalevan kirkon jälleen 16.12. klo 18 ja 21! Tapahtuma rakentuu tulitaiteesta, tanssista, huikeasta bändimusiikista ja visuaalisesta ilotulituksesta, joka herättää kirkon valtavat seinät eloon.

TULEN JA VALON JOULU – täynnä toivoa

Tulen ja valon joulu valtaa Kalevan kirkon jälleen lauantaina 16.12. klo 18 ja 21!

Tämä ainutlaatuinen elämys yhdistää joulun perinteisen sanoman ja elämyksellisen nykytekniikan. Seinille heijastetaan elävää videokuvaa, draamallinen tarina tempaa mukaansa, ja tanssi ja tulitaide jättävät vahvan vaikutelman. Taidokas bändimusiikki luo tunnelmaa, mutta musiikkia ei tarvitse vain kuunnella: mukana saa ehdottomasti laulaa!

Tämän vuoden tarina nostaa meidät toivon teemojen äärelle. Arjessamme kohtaamme vastoinkäymisiä, jolloin toivo saattaa etääntyä tavoittamattomiin, kuin loputtomaan pimeään kuiluun. Saamme kuitenkin kuulla mistä voimme löytää ikuisen toivon, valon joka kannattelee meitä epätoivossamme. ”Minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”

Translation into English available!

Illan toteutuksesta vastaa Uusi Verso ja Korento art. Tapahtuma on osa Tampereen seurakuntien Toivon vuotta. Tapahtuma on ilmainen.

Järjestäjä: Uusi Verso

Tapahtuman saavutettavuus