Yhteistyöesiintymiset

Keskeinen osa seurakuntien tarjoamasta yhteistyöstä musiikkiryhmille on harjoittelu- ja/tai konserttitila. Yhteistyö toteutuu esiintymisillä seurakuntien pääsymaksuttomissa tilaisuuksissa (lähinnä jumalanpalveluksissa) niiden musiikkiryhmien osalta, jotka harjoittelevat seurakuntien tiloissa. Yhteistyökuorot, jotka eivät harjoittele seurakunnan tiloissa mutta esiintyvät sovitusti seurakuntien tilaisuuksissa, voivat edelleen käyttää seurakuntien tiloja konsertteihinsa.

Lomake toteutuneista konserteista ja yhteistyöesiintymisistä lähetetään musiikkitoimikunnalle viimeistään puoli vuotta konsertin jälkeen. Seurakuntien tiloissa harjoittelevat musiikkiryhmät raportoivat yhteistyöesiintymiset vuosittain 31.12. mennessä.

Lomakkeen täyttäneiden tietoja käytetään yhteydenottoon vastaamiseen. Lisätietoja tietosuojakäytännöistä ja henkilötietojen käsittelystä löydät verkkopalvelun tietosuojaselosteesta.

Tampereen seurakuntien yhteistyökuorojen ja muiden musiikkiryhmien yhteistyöesiintymiset seurakuntien tilaisuuksissa vuonna 2024.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

(Jos kyllä, 6 yhteistyöesiintymistä)

Yhteistyöesiintymiset (aika, paikka, tilaisuuden nimi)

Jos kyllä, niin konsertin nimi, aika, paikka:

Jos kyllä, 1 yhteistyöesiintyminen/konsertti)

kyllä, konsertin nimi, aika, paikka

(Jos kyllä, 2 yhteistyöesiintymistä/konsertti)

Yhteistyöesiintymiset (aika, paikka, tilaisuuden nimi)