Tampereen aluekeskusrekisteri

Tampereen aluekeskusrekisteri hoitaa virkatodistuksiin, sukuselvityksiin, sukututkimuksiin, avioliiton esteiden tutkintaan ja kirkollisten toimitusten rekisteröintiin (kaste, rippikoulu, avioliittoon vihkiminen ja avioliiton kirkollinen siunaaminen) liittyviä asioita. Katso lisää tampereenaluekeskusrekisteri.fi

Tampereen aluekeskusrekisteriin kuuluvat  seuraavat seurakunnat:

Akaa, Forssa, Hattula, Hausjärvi, Humppila, Hämeenkyrö, Hämeenlinna-Vanaja, Ikaalinen, Janakkala, Jokioinen, Jämsä,  Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Loppi, Mänttä-Vilppula, Nokia, Parkano, Pirkkala, Punkalaidun, Pälkäne, Riihimäki, Ruovesi, Sastamala, Sääksmäki, Tammela, Tampere (Tampereen Eteläinen, Tampereen Harju, Messukylä, Tampereen Tuomiokirkko ja Tammerfors svenska), Urjala, Vesilahti, Virrat, Ylöjärvi ja Ypäjä.

Kartta, jossa on Tampereen aluekeskusrekisteriin kuuluvat seurakunnat.