Raikas, musiikkipitoinen messu kaiken ikäisille. Rippipappi. Teejatkot

Tuomasmessu "Matkalla maailmassa" - messu kirkossa ja verkossa

Ajankohta su 26.5.2024 klo 17-18.45
Paikka Aleksanterin kirkko Pyynikin kirkkopuisto

Koko elämä on matkaa maailmassa. On hetkiä, jolloin suunta on selvä ja askeleet vakaat, toisinaan joutuu kompuroimaan. Maailma on kaunis ja värikäs, mutta joskus myös pelottava ja kaoottinen. Mistä löytyy oma paikka ja tehtävä? Mikä tuo matkaan tarkoituksen?
Kristityt kaikkialla maailmassa matkaavat eteenpäin saaden voimaa ja lohtua siitä, että Jeesus on luvannut kulkea mukana - kaikkina päivinä ja kaikenlaisissa olosuhteissa. Myös Tampereella liitymme tähän yhteiseen matkaan laulaen, rukoillen, toistemme taakkoja kantaen. Yhteydestä syntyy ilo ja merkitys.
Messussa Kari Salonen toimii liturgina  ja Olli-Pekka Silfverhuth saarnaa, esirukoukseen johdattaa Matleena Kallinen.
Musiikista vastaavat Timo Saarinen ja Tuomasorkesteri sekä gospelkuoro Ilo Eveliina Ylikosken johdolla. Tanssien mukana on myös Gospel-lattarit. Messua on ollut valmistelemassa joukko Tuomiokirkkoseurakunnan seurakuntaneuvoston jäseniä.
Kolehti kerätään Dessien aids-orvoille Etiopiaan Suomen Lähetysseuran kautta.
Rippipappi on tavattavissa klo 16 alkaen.
Messu striimataan ja se on katsottavissa Tampereen Tuomasmessun youtube-kanavalla.
Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Järjestäjä: Aleksanteri, Tuomasmessu

Tapahtuman saavutettavuus