Seurakuntien kirjasto

Kirjaston verkkokirjastossa voit tehdä materiaalihakuja:
Seurakuntien kirjaston verkkokirjasto

Voit tiedustella tarvitsemaasi materiaalia myös etukäteen sähköpostilla (materiaalipalvelu@evl.fi) tai puhelimitse 03 2190 281. Puhelimella tavoittaa kirjaston aukioloaikoina ja sähköposteihin vastataan yleensä viimeistään seuraavana kirjaston aukiolopäivänä.

Yhteystiedot ja aukioloajat

Näsilinnankatu 26, 5. krs (Seurakuntien talon pääovien ollessa suljettuna käynti kirjastoon Kauppakadun puolelta ovisummeria soittamalla.)

Sähköposti: materiaalipalvelu@evl.fi
Puhelinnumero: 03 219 0281

Kirjasto on avoinna:

Syyskausi 13.8.-19.12.

• Tiistaisin ja torstaisin klo 9.30-11.30 ja klo 12.30-15.30
  • Keskiviikkoisin klo 12.30-17.30.

Poikkeukset

• Keskiviikkona 4.12. kirjasto suljetaan klo 16 henkilöstön jouluaterian vuoksi

Kirjaston aineisto

Kirjastosta aineistoa löytyy uskontotieteen, uskonnonfilosofian, Raamattuopetuksen, dogmatiikan, etiikan, teologian, kristillisen kasvatuksen, sielunhoidon, diakonian, lähetystyön, ekumenian ja hartausmateriaalien lisäksi mm. psykologian, filosofian ja yhteiskuntatieteiden aloilta. Ev.lut. uskonnonopetuksen oppikirjat ja oheismateriaalit sekä erilaiset askartelu- leikki- ja laulukirjat kuuluvat myös valikoimiimme.

Kirjastosta voi lainata kirjojen lisäksi CD- ja DVD-levyjä, pelejä, roolivaatteita, lähetysaiheista havaintomateriaalia sekä erilaisia kortteja tunteista, vahvuuksista yms. ajatusten herättelemiseksi ryhmissä ja esim. työyhteisössä.

Jotta kirjastosta voi lainata, tallennetaan asiakkaan tiedot kirjaston järjestelmään.

Rekisteriselosteen voit lukea tästä:

Tietosuojaseloste  (pdf) (801.6 KB)