Viinikan kirkko ilmasta kuvattuna.

Seurakuntatilat

Tampereen seurakunnilla on useita seurakuntataloja, -koteja ja pappiloita. Useimmat näistä soveltuvat perhejuhlien, kuten hää- ja kastejuhlien, syntymäpäivien sekä muistotilaisuuksien järjestämiseen. Kaikki seurakunnan tilat ovat seurakuntalaisten käytettävissä. Voit halutessasi sopia tutustumiskäynnin tilaan soittamalla tilasta vastaavalle vahtimestarille.

Tila- ja toimitusvaraukset p. 03 219 0705 (arkisin 9–15)

Tesoman kirkko rippikoulusali

Seurakuntasalissa voi järjestää perhejuhlan tai muun tilaisuuden enintään 110 hengelle.

Osoite: Tesomankuja 11, 33310 Tampere

• Esteetön sisäänkäynti pääovelta
  • Lastenhoitopiste aulan wc:n yhteydessä.
  • Esteetön pysäköinti pääsisäänkäynnin edessä on kaksi pysäköintipaikkaa, jotka on merkitty pyörätuolimerkeillä.
  • Wc-tiloissa apuna tukikahvat (ei inva-wc)
  •  Isotekstiset- virsikirjat ovat seurakuntasalin ja rippikoulusalin virsikirjatelineessä
  • Pistevirsikirjat ovat rippikoulusalin puoleisessa virsikirjatelineessä

• Esteetön sisäänkäynti pääovelta
  • Lastenhoitopiste aulan wc:n yhteydessä.
  • Wc-tiloissa apuna tukikahvat (ei inva-wc)
  • Pistevirsikirjat ovat rippikoulusalin puoleisessa virsikirjatelineessä