Pirkanmaan hiljaisuuden retriitinohjaajien tapaaminen 22.10.2024 Tampereella

Hiljaisuus liikkeessä. Miltä hiljaisuuden liike näyttää Pirkanmaalla?

Ajankohta ti 22.10.2024 klo 16.30-20
Paikka Aleksanterin kirkon krypta, Aleksanterin kirkko Pyynikin kirkkopuisto, 33200 Tampere

Retriitinohjaaja Pirkanmaalla!  Tule  kohtaamaan, kuuntelemaan ja tulemaan kuulluksi näiden teemojen äärelle tiistaina 22.10.2024 klo 16.30-20 Tampereen Aleksanterin kirkossa!  T:  Jyrki Koivisto (Hiljaisuuden Ystävät ), Jussi Holopainen (Tampereen ev.-lut. seurakunnat), Juha Lankinen (Heinäkallion Ystävät ry) ja Riikka Pyykkö (Metsäkestilän Ystävät ry).

Ohjelma:

•       16:30 alkaen  keittoa (gluteiiniton, vege) hyvässä seurassa Kryptassa

•       17:15 Ikonipolku Aleksanterin kirkon salissa

•       18:00 Mikä hiljaisuuden liikkeessä ja retriiteissä pysyy, on ydintä ja annettua? Mikä hiljaisuuden liikkeessä ja retriiteissä muotoutuu, mitä muovaillaan ja mikä elää ajan kuluessa? Miltä hiljaisuuden liike näyttää Pirkanmaalla? Miten minä retriitinohjaajana liityn tähän?

•        lyhyt johdanto ja keskustelu pienissä ryhmissä, jakaminen kaikki yhdessä, Kryptassa

•       Yhteinen messu Kryptassa

•       20:00 Tilaisuus päättyy

•       Osallistumismaksu 10 euroa, vain käteinenIlmoittaudu 14.10. mennessä dyv.tampere@evl.fi!

•       Lisätietoja Jussi Holopainen jussi.holopainen@evl.fi tai Jyrki Koivisto jyrki.e.koivisto@evl.fi

•       Järjestävät: Hiljaisuuden Ystävät, Tampereen ev.-lut. seurakunnat, Metsäkestilän Ystävät ja Heinäkallion Ystävät

Tapahtuman saavutettavuus

• Liikuntarajoitteiset