Elämän rajalla -teatteriesitys

Ajankohta la 2.11.2024 klo 17
Paikka Pispalan kirkko Pispalan valtatie 16, 33250 Tampere

ELÄMÄN RAJALLA -teatteriesitys

Vahvasti musiikillinen esitys kohtaamisesta, välittämisestä ja musiikin voimasta. Mitä elämän ja kuoleman rajalla oleva ihminen tarvitsee?

Sairaalamuusikko Anna Brummer on toiminut viisi vuotta freelance sairaalamuusikkona Terhokodissa ja Suursuon sairaalassa saattohoidon ja palliatiivisen hoidon osastoilla Helsingissä. Hän lähestyy kuoleman ja luopumisen tematiikkaa sairaalamuusikon näkökulmasta. Esitys perustuu hänen kokemuksiinsa ja potilaiden kohtaamisesta.

Jaana Taskinen on ohjannut kokemusten pohjalta vahvasti musiikillisen esityksen, jossa Anna Brummer esittää itseään ja näyttelijä Helena Ryti esittää kaikki muut roolit.

Esitys kestää 45 min, jonka jälkeen seuraa kahvitarjoilua ja keskustelutilaisuus esityksen herättämistä ajatuksista sekä kuolevan tarpeista ja saattohoidosta.

Mukana Jaana Ranta ja Tarja Laitinen.
Kuolevainen -hanke

Järjestäjä: Harjun seurakunta, Pispala